جعفری درباره واگذاری مسئولیت پروژه مرمت پل کن به سازمان زیباسازی شهرداری تهران توضیحاتی داد.

یاسر جعفری معاون فنی و طرح‌های شهری سازمان زیباسازی شهر تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت پروژه بهسازی پل کن، گفت: کار فنی و مقاوم‌سازی پل کن تنها یک هفته است که به سازمان زیباسازی شهرداری تهران سپرده شده و باید اعلام کنم مرمت و بازسازی پل کن در برنامه‌های سازمان زیباسازی شهرداری تهران نبوده است.

معاون فنی و طرح‌های شهری سازمان زیباسازی شهر تهران افزود: پروژه مرمت و مقاوم‌سازی پل کن به عهده شهرداری منطقه ۵ بود که با گذشت مدت زمانی طولانی  بدون هیچ اقدامی جهت پیگیری و اقدام به سازمان زیبا سازی شهرداری تهران سپرده شد.

جعفری با اشاره به بازدید اعضای شورای شهر تهران از آخرین وضعیت پل کن، ادامه داد: در بازدید آقایان سالاری و نظری از پل کن وضعیت این پل نامناسب تشخیص داده شد و به دلیل اهمیت پروژه مقاوم‌سازی، این پروژه به سازمان زیباسازی شهرداری تهران محول شد.


بیشتر بخوانید: آخرین جزئیات از تکمیل پروژه فلکه دوم نیرو هوایی 


او با اشاره به این نکته که پل کن از اولین پروژه‌هایی نیست که بدون برنامه‌ریزی به سازمان زیباسازی شهرداری تهران سپرده شده است، تصریح کرد: پیش‌تر میدان قیام و باغ وثوق الدوله از جمله پروژه‌هایی بود که کار مرمت و بازسازی آن بدون برنامه ریزی به سازمان زیباسازی شهرداری تهران سپرده شد.

معاون طرح‌های شهری سازمان زیباسازی شهرداری تهران تصریح کرد: سازمان زیباسازی شهرداری تهران نمی‌تواند بدون برنامه‌ریزی پروژه‌های مدیریت شهری را به سرانجام برساند و حال با واگذاری پروژه پل کن به سازمان زیباسازی شهرداری تهران باید به دنبال اخذ پیمانکار و تخصیص بودجه برای تکمیل آن باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار