سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جو سازی‌ها نباید مانع از مبارزه با قاچاق انسان شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: جوسازی‌ها نباید مانع از مبارزه با پدیده قاچاق انسان شود، زیرا در همه کشور‌های جهان این موضوع یک جرم است.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  احمد ترحمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به جوسازی‌های رسانه‌ای بیگانه در مورد حادثه خودرو اتباع غیرمجاز افغانستان گفت: رسانه‌های بیگانه، هر موضوعی را دست‌آویز اهداف رسانه‌ای خود قرار می‌دهند و این جوسازی‌ها نباید مانع از جلوگیری و مبارزه با پدیده قاچاق انسان شود، زیرا در همه کشور‌های جهان این موضوع یک جرم است و متناسب با قوانین با آن برخورد می‌شود.

او در خصوص حادثه اخیر آتش سوزی خوردو متخلف حامل اتباع غیرمجاز گفت: در توضیحاتی که در جریان سفر سفیر افغانستان به یزد در خصوص این حادثه ارائه شده، وی مجاب شد که باند‌های قاچاق انسان و راننده خودرو در این حادثه مقصر بوده که به دستور ایست پلیس بی‌توجهی کرده و تاکید کرد که باید مرز‌ها بیشتر کنترل شود.

ترحمی اضافه کرد: سیزده نفر به صورت غیرقانونی وارد کشور شده با یک خودرو تا یزد آمده و بدون توجه به دستور ایست پلیس از ایست و بازرسی رد شدند و با تیر هوایی نیز متوقف نشدند و از این رو آخرین راهکار، هدف قرار دادن لاستیک خودرو بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در پایان تصریح کرد: این احتمال وجود داشت که شاید ۱۳ تروریست در این خودرو با اسلحه باشند و از این رو حتی اگر سرنشینان آن ایرانی هم بودند باید با آن‌ها همین برخورد می‌شد.

انتهای پیام/ غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.