سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت بیمارستان علامه بهلول گنابادی به حالت عادی برگشت

رئیس مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی علامه بهلول گنابادی گفت: فعالیت این بیمارستان از هفته قبل، به حالت عادی درآمده است و اکنون در بخش‌های بستری، اقدامات درمانی برای بیماران غیر کرونایی انجام می‌شود.

 دکتر سعید محرابی رئیس مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی علامه بهلول گنابادی در گفت و گو با خبرنگاربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،گفت: مراجعه کنندگان به بیمارستان جهت درمان بیماران خود نگرانی نداشته باشند، زیرا بخش بیماران بستری کرونا در طبقه پنجم قرار دارد و به طور کامل از سایر بخش‌ها مجزا شده است.
 
او افزود: حتی بخش مراقبت‌های ویژه مخصوص بیماران کرونا نیز با ظرفیت پنج تخت در این طبقه در نظر گرفته شده تا ICU بیمارستان نیز بطور کامل تفکیک شود.

رئیس مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی علامه بهلول گنابادی، با اشاره به جداسازی بیماران تنفسی از غیر تنفسی در بدو ورود به اورژانس بیمارستان ادامه داد: تمامی بیمارانی که به بیمارستان مراجعه می‌کنند، پس از اخذ شرح حال اولیه و ثبت علایم حیاتی در واحد تریاژ تعیین وضعیت می‌شوند و بیماران تنفسی به طور کاملا مجزا از بیماران غیر تنفسی در اورژانس تحت نظر قرار می‌گیرند.
 
محرابی بیان کرد: دو بخشی که در ایام کرونا تعطیل شده بود برای بیمارانی که نیاز به جراحی الکتیو (غیر اورژانس) دارند مهیا شده است و این بیماران نیز قبل بستری از نظر کرونا بررسی می‌شوند.

او تصریح کرد: در حال حاضر دو دستگاه سی تی اسکن در بخش تصویر برداری پزشکی بیمارستان فعال است که سی تی اسکن بیماران کرونایی با دستگاه مجزا انجام و به طور ۲۴ ساعته برای این بیماران فعال است.

این مقام مسئول تاکید کرد: بنا به دستورالعمل وزارت بهداشت و به جهت کمک به قطع زنجیره انتقال ویروس کووید ۱۹ و مراقبت از بیماران بستری و مراجعین به بیمارستان، کماکان ملاقات بیماران بستری در بیمارستان ممنوع می‌باشد.

انتهای پیام// ح. ت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.