سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تابستانی سخت در انتظار میبدی‌ها

مدیر امور آبفای میبد، از کاهش حجم مخازن ذخیره آب در این شهرستان خبر داد.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  احمد بناء، مدیر امورآبفای میبد، گفت: حجم مخازن ذخیره آب کاهش یافته است و در صورت عدم صرفه جویی در مصرف آب، تامین آب شهروندان با مشکل روبرو خواهد شد.

او افزود: مصرف آب میبد سال گذشته ۳۱۷ لیتر بر ثانیه بوده که در سال جاری به ۴۰۰ لیتر بر ثانیه رسیده و این مهم نشان دهنده افزایش ۲۵ درصدی مصرف آب در این منطقه است.

 بناء، اظهار داشت: بیست و دو  ایستگاه برداشت آب شرب در مناطق مختلف میبد که به دلیل شیوع ویروس کرونا از مدار خارج شده بود، مجددا راه اندازی شد.

مدیر امور آبفای میبد ادامه داد: لوله گذاری دو ایستگاه برداشت آب در مناطق حسن آباد و بیده نیز در دست اجرا است و تا یک ماه آینده راه اندازی خواهد شد.

این مقام مسئول بیان کرد: هفت حلقه چاه جدید آب شرب در میبد حفر شده است که از این هفت حلقه چاه، سه حلقه تا چند ماه آینده وارد مدار بهره برداری شده و چهار حلقه دیگر تا پایان سال وارد مدار خواهد شد.

مدیر امور آبفای میبد، پرداخت قبوض از سوی شهروندان را یکی از موارد ضروری و تاثیرگذار در استمرار خدمات دانست و گفت: شهروندان باید با پرداخت به موقع قبوض آب، ما را در مسیر ارائه هر چه بهتر خدمات یاری نمایند.

انتهای پیام/ غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.