مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی یزد از بهره‌ برداری ۱۲ طرح آبرسانی با اعتباری بالغ بر ۲۱۴ میلیارد ریال همزمان با ایام الله دهه فجر در پنج شهرستان این استان خبر داد.

طرح های  آبرسانی روستایی در یزد به بهره‌برداری رسیدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، محمد فاتحی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی یزد از بهره‌ برداری ۱۲ طرح آبرسانی با صرف ۲۱۴ میلیارد ریال به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر در پنج شهرستان این استان خبر داد و گفت: حجم عملیات این طرح‌ها شامل ۵۲.۴ کیلومتر اصلاح و توسعه خط انتقال و شبکه توزیع، ۱۲ باب مخزن ذخیره آب به حجم چهار هزار و ۹۰۰ مترمکعب، حفر و تجهیز ۲ حلقه چاه و ۳۶۰ مورد استانداردسازی است.

او افزود: این طرح‌ها شامل؛ مجتمع‌های آبرسانی عقدا، غدیریک، بنستان، امام حسین (ع)، بهادران و تامین آب روستا‌های شورابه، لای لندر، میل سفید، کذاب، هِرفَته، ابراهیم آبادو حاجی آباد زرین و طرح احداث و انتقال آبرسانی روستا‌های ساغند و مُغستان به روش بی. او. تی (BOT) است.

فاتحی ادامه داد: با بهره برداری از این طرح‌ها در مجموع ۱۵روستا با پنجهزار و ۸۰۷ نفر جمعیت روستایی استان تحت پوشش شرکت آبفار یزد قرار گرفتند و آب آشامیدنی این مناطق تامین شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی یزد افزود: هم اکنون ۳۹۳ روستا بالای ۲۰ خانوار با ۲۱۷ هزار نفر جمعیت به همراه شهر‌های عقدا، بفروئیه، خضرآباد و مهردشت با ۲۳ هزار نفر جمعیت و ۴۰ هزار نفر در آبادی‌های کمتر از ۲۰ خانوار زیرپوشش شرکت آبفار یزد قرار دارند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار