سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلاس اولی ها در بهبهان ثبت نام کنند

ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی از تاریخ اول خردادماه سال جاری در مدارس و در ستاد ثبت نام آغاز شده است .

رسول عبدی پور مدیر آموزش و پرورش بهبهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: ۲ هزار و ۸۴۸ نوآموز به کلاس اول در ۱۶۴ مدرسه ابتدایی بهبهان در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۹۹  ثبت نام می‌کنند.

او افزود: به دلیل بیماری کرونا و لزوم کاهش تردد خانواده ها، ثبت نام پایه‌های ورودی هر مقطع صرفا حضوری است و  ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی از تاریخ اول خردادماه سال جاری در مدارس و از ۱۷ خردادماه در ستاد ثبت نام به صورت حضوری آغاز شده است و برای سایر پایه‌های تحصیلی دوره ابتدایی، پس از پایان ارزشیابی در سامانه شاد بصورت غیرحضوری انجام خواهد شد.

عبدی پور با اشاره به زمان ثبت نام دانش آموزان تصریح کرد: ثبت نام کلیه دانش آموزان در مدارس دولتی و غیردولتی صرفاً از طریق سامانه ثبت نام الکترونیکی دانش آموزان «سناد» انجام خواهد شد. ۱۶۴ مدرسه شهری و روستایی دوره ابتدایی در شهرستان بهبهان به امر آموزش دانش آموزان اختصاص یافته است.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان در خصوص سنجش نوآموزان گفت: سنجش سلامت پایه اول دبستان از ابتدای تیرماه در پایگاه‌های سنجش که بزودی معرفی خواهند شد، صورت می‌پذیرد.

این مقام مسئول در پایان از والدین و خانواده‌ها درخواست کرد با آرامش و بدون هیچ نگرانی، با ارائه مدارک لازم نسبت به ثبت نام دانش آموزان خود در مدارس مربوطه اقدام کنند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.