سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش قیمت برق برای مشترکان پر مصرف

روابط عمومی توزیع برق دزفول گفت: نرخ قبض برق مشترکان پرمصرف ۲۳ درصد بیشتر از نرخ معمول محاسبه می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سالاری روابط عمومی توزیع برق دزفول گفت: آن دسته از مشترکان خانگی که بیشتر از الگوی مصرف تابستان برق مصرف کنند نرخ قبض برق آن‌ها ۲۳ درصد بیشتر از نرخ معمول محاسبه می‌شود.

او افزود: پیرو مصوبه هیئت محترم وزیران در سال ۹۹ نرخ مصرف برق در تمامی تعرفه‌ها از جمله خانگی و تجاری از اول اردیبهشت ماه ۹۹ با اندکی افزایش محاسبه می‌گردد.

سالاری بیان داشت: این افزایش جزئی در تعرفه‌ی خانگی برای کسانی است که کمتر از الگوی مصرف تابستان برق مصرف می‌کنند (۶ هزارکیلووات ساعت در ۲ماه)، اما آن دسته از مشترکین خانگی که بیشتر از الگوی تعریف شده در تابستان برق مصرف کنند نرخ قبض آن‌ها از تاریخ اول خرداد ماه ۱۳۹۹، ۱۶ درصد اضافه‌تر محاسبه خواهد شد که با در نظر گرفتن افزایش اولیه، در مجموع باید پول قبض برق خودرا ۲۳ درصد گران‌تر پرداخت کنند.

روابط عمومی برق دزفول با اشاره به اینکه این دستورالعمل به تصویب هیئت وزیران رسیده و لازم الاجرا است از همه مشترکین برق خواست جانب مدیریت مصرف در استفاده از لوازم برقی را نگه دارند و به راهکار‌های بهینه سازی مصرف برق که از طریق رسانه‌های نوشتاری و شنیداری شهرستان آموزش داده می‌شود دقت کافی را داشته باشند.

این مقام مسئول ادامه داد: یکی از موضوعات مهمی که مشترک برق ما باید مد نظر قرار دهد استفاده نکردن از لوازم پرمصرفی همچون ماشین‌های لباسشویی و ظرفشویی، پلوپز، ماکروویو، جاروبرقی، سشوار و اتو در ساعت‌های اوج مصرف (۱۳ تا ۱۷ و غروب آفتاب تا ساعت ۲۳) است و پیشنهاد می‌شود استفاده از این وسایل را به ساعت‌های انتهای شب و یا اولیه صبح منتقل نمایند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.