سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع ۳۶۰ بسته معیشتی بین نیازمندان مناطق مرزی خراسان جنوبی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از توزیع ۳۶۰ بسته معیشتی بین نیازمندان روستا‌های شهرستان‌های نهبندان و سربیشه خبر داد.

 رضایی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  با اشاره به ارکان ساختاری جمعیت هلال احمر گفت: هلال احمر جمعیتی خدمتگذار بوده که تسکین آلام بشری فلسفه وجودی این جمعیت است.

او با بیان اینکه داوطلبان جمعیت هلال احمر همواره در بحران‌ها خط مقدم هستند، افزود: علاوه بر این، خدمت به محرومان و نیازمندان در زمان آرامش از جمله اقداماتی بوده که توسط این افراد رقم می‌خورد.

رضایی با اشاره به شیوع کرونا و تاثیر آن بر اقشار محروم بیان کرد: فعالیت ویروس کرونا در کشور و استان علاوه بر به خطر انداختن سلامت جامعه، معیشت بسیاری از خانواده را در شرایط سختی قرار داده است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی  ادامه داد: به دنبال شیوع این ویروس، جمعیت هلال احمر همه ظرفیت‌های درونی و بیرونی را فعال کرده تا با استفاده از منابع داخلی و کمک‌های مردمی بخشی از آسیب‌های معیشتی مردم نیازمند را جبران کند.


بیشتر بخوانید


او توزیع بسته‌های غذایی بین نیازمندان را از جمله اقدامات انجام شده دانست و افزود: در این راستا ۳۶۰ بسته غذایی برای ۱۵ روستای مرزی شهرستان‌های نهبندان و سربیشه به همت خیریه علی ابن ابیطالب (ع) تهیه و با حضور هنرمندان و ورزشکاران مطرح کشوری در بین نیازمندان توزیع شده است.

رضایی بیان کرد: حمایت‌های جمعیت هلال احمر تنها به توزیع بسته‌های غذایی معطوف نمی‌شود بلکه اجرای طرح‌های مختلف حمایتی و اعزام کاروان‌های سلامت از دیگر اقدامات انجام شده است.

انتهای پیام / ط ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.