سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳۳ نوع محصول کشاورزی تحت پوشش بیمه است

در سال زارعی جدید ۳۳ نوع محصول کشاورزی تحت پوشش بیمه قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، علی درجانی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه تا کنون بیش از ۷۸ هزار و ۵۰۰کشاورز در گیلان محصولاتشان را بیمه کرده اند، گفت: از این تعداد حدود ۲۷ هزار و ۲۰۰ نفر از چایکاران، ۴۱ هزار و ۹۰۰ نفر از شالیکاران اقدام به بیمه کرده اند و بقیه، بیمه گذاران سایر محصولات کشاورزی را شامل می‌شوند.

او با بیان اینکه صندوق بیمه محصولات کشاورزی گیلان در سال زارعی جدید ۳۳ نوع محصول شامل برنج، چای، دام‌های سنگین و سبک، انواع طیور، باغات گردو، کیوی، فندق، مرکبات  را تحت پوشش قرار می‌دهد، افزود: تمدید بیمه محصولات کشاورزی در سه محصول چای، برنج و مرکبات که پیش از این تا پایان اردیبهشت ماه بود تا پایان خرداد ماه امسال تمدید شده است از این رو کشاورزان تا فرصت اعلام شده می‌توانند نسبت به بیمه محصولات خود اقدام کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان، بیمه محصولات کشاورزی را کاملا حمایتی دانست و گفت: این صندوق سالیانه چندین برابر حق بیمه‌ای که دریافت می‌کند به کشاورزان غرامت پرداخت می‌کند.

درجانی تصریح کرد: پارسال ۲۹۵ میلیارد ریال غرامت بابت خسارت به بیمه گذاران محصولات کشاورزی در استان گیلان پرداخت شده است.

 

انتهای پیام/م.ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.