سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سروآباد؛

اجرای کاداستر درپنج هزار هکتار از اراضی ملی سروآباد

مرادی گفت:اجرای کاداستر در سطح پنج هزار هکتار از اراضی ملی شهرستان سروآباد در حال انجام است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،مسلم مرادی گفت: در راستای اجرای سیاست‌های سازمان جنگل‌ها مراتع و آبخیزداری کشور تحت عنوان کاداستر اراضی ملی و اخذ اسناد تک برگ اراضی ملی شهرستان سروآباد در حال انجام است.

او افزود: اخذ اسناد مالکیت تک برگ اراضی ملی در اجرای قانون کاداستر و همچنین اصلاح اسناد پلاک‌های رفع تداخل شده در سال جاری با جدیت توسط اداره منابع طبیعی پیگیری می‌شود.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سروآباد یادآور شد: در کنار اقدامات حفاظتی و آتش سوزی‌های احتمالی، از ابتدای امسال تاکنون اسناد مالکیت سه پلاک در سطحی معادل ۲ هزار هکتار کاداستر و اسناد مالکیت تک برگ آن‌ها اخذ شده است.

اوبیان کرد: اسناد مالکیت ۲ پلاک دیگر که دارای مصوبه کمیسیون استانی رفع تداخلات است اصلاح شده و تعداد پنج پلاک دیگر نیز آماده چاپ سند است.

مرادی افزود: در شهرستان سروآباد ۸۱ پلاک ثبتی در مساحت ۱۱۷ هزار هکتار وجود دارد که باید در قالب اجرای قانون کاداستر اسناد تک برگی اراضی ملی آن‌ها اخذ و صادر شود.

او یادآور شد: از ۸۱ پلاک ثبتی این شهرستان، تاکنون ۱۳ پلاک قانون رفع تداخلات اراضی ملی و کشاورزی در آن‌ها اجرا شده است که از این تعداد چهار پلاک سند آن‌ها اصلاح ۹ پلاک دیگر در دست اقدام است که به زودی سند مالکیت اراضی ملی آن‌ها اصلاح می‌شود.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سروآباد اضافه کرد: این شهرستان با جمعیتی بیش از ۵۰ هزار نفر فاقد اداره ثبت اسناد و املاک بوده و تمامی امورات ثبتی این شهرستان در واحد ثبتی شهرستان مریوان انجام می‌شود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.