سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باند زورگیران مسافرنما در مازندران متلاشی شد

رئیس پلیس آگاهی مازندران گفت: ۴ زورگیر مسافر نما که در ساعات پایانی شب از خودرو‌های عبوری سرقت می‌کردند دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ تقدیسی رئیس پلیس آگاهی مازندران ، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت و زورگیری چند سارق در پوشش مسافر در شهرستان‌های ساری، قائم شهر، بابل و نکا، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او افزود: با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیس مازندران از مالباختگان، متهم ردیف اول که ساکن یکی از روستا‌های حومه قائم شهر بود در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ تقدیسی با بیان اینکه متهم در بازجویی‌ها به ۴ فقره سرقت به عنف و زورگیری با همکاری ۳ نفر دیگر اعتراف کرد گفت: با تلاش پلیس آگاهی ۳ همدست دیگر این متهم نیز دستگیر و پس از کشف بخشی از اموال مسروقه و تشکیل پرونده، روانه زندان شدند.

بیشتر بخوانید: شرور زور گیر در تنکابن ناکام ماند

رئیس پلیس آگاهی مازندران افزود: اعضا باند سارقان زورگیر ساعات پایانی شب در جاده‌های مواصلاتی استان، مسافرخودرو‌های عبوری می‌شدند و پس از طی مسافتی راننده را به مکانی تعیین شده هدایت و با توسل به زور و استفاده از سلاح سرد لوازم خودرو را سرقت می‌کردند.

سرهنگ تقدیسی از رانندگان وسایل نقلیه و خوردرو‌های مسافربر شخصی خواست از انتقال مسافران جوان و مشکوک به خارج از شهر و مکان‌های نامشخص خودداری کنند.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.