فرمانده انتظامی شهرستان ساری از شناسایی و دستگیری سارق زورگیر، حین زوگیری با چاقو از یک شهروند در نیمه‌های شب در یکی از خیابان‌های این شهرستان خبر داد.

سرهنگ ناصرعلی صفرپور فرمانده انتظامی شهرستان ساری در گفتگو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: درساعت ۳ و ۳۶ دقیقه بامداد دیروز در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر زورگیری با تهدید چاقو از فردی توسط راننده یک دستگاه خودرو سواری پژو ۲۰۶ در یکی از خیایان‌های شهر ساری، موضوع در دستور کار ماموران گشت انتظامی کلانتری۱۲ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در کمتر از چند دقیقه به محل وقوع جرم اعزام شدند که سارق زورگیر با مشاهده پلیس از محل متواری شد که اکیپ گشت در اقدامی غافلگیرانه و عکس المعل سریع در چند مرحله دستور ایست صادر کرد که راننده خودرو توجهی ننموده و به سمت یکی از میادین متواری شد.

سرهنگ صفرپور گفت: با توجه به حساسیت موضوع، ماموران کلانتری با همکاری عوامل یگان امداد سرانجام موفق شدند، خودروی متهم را با اخطار تیراندازی در حالیکه به علت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از سرعت غیر مجاز با دیواره شانه خاکی جاده برخورد کرده بود، توقیف کنند.

وی افزود: متهم که قصد فرار از صحنه را داشت دستگیر شد و در بررسی‌های بعمل آمده مشخص شد، این فرد دارای چندین فقره سرقت و زورگیری بوده که در بازرسی از خودروی وی مقادیری مواد مخدر صنعتی کشف شد.

وی گفت: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
انتهای پیام/س
 

دستگیری سارق زورگیر با چند فقره سرقت در ساری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.