سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون آموزش و پرورش استان سمنان:

نوبت گیری ثبت نام کلاس اولی ها از ۱۹ خرداد انجام می‌شود

حدادی گفت: نوبت گیری برای ثبت نام پایه کلاس اول از ۱۹ خرداد ماه انجام می‌شود.

حدادی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان سمنان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، گفت: به دلیل شیوع کرونا امسال ثبت نام دانش آموزان پایه اول و ابتدایی ابتدا از طریق سامانه se.semedu.ir انجام می‌شود تا تجمعی از حضور اولیا دانش آموزان در مدارس انجام نشود .

او افزود: روش‌های نوبت گیری تلفنی و اینترنتی از طریق نصب بنر در هر مدرسه به اطلاع اولیا رسانده می‌شود و اولیا می‌توانند از سامانه se.semedu.ir که در کل استان قابل دسترس است نوبت گیری کنند.

حدادی تصریح کرد: ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها فهرست و اطلاعات تکمیلی مدارس را که در پایه اول ثبت نام می‌کنند را از طریق پورتال آموزش و پرورش در اختیار مردم می‌گذارند و اولیا می‌توانند به این پورتال مراجعه کنند تا از موضوع آگاه شوند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان سمنان افزود: ثبت نام دانش آموزان صرفا در محدوده محل سکونت خانواده‌ها انجام می‌شود و ثبت نام پایه‌های دوم تا ششم پس از ارزشیابی معلمان در مدارس به صورت اتوماتیک انجام می‌شود و اولیا برای خرید کتاب و بیمه باید با مدارس هماهنگی انجام دهند و هیچ وجهی غیر از بیمه و خرید کتاب در مدارس دولتی نباید پرداخت شود.

او بیان کرد: در مدارس غیر دولتی نیز فقط شهریه ثابت باید پرداخت شود تا ابتدای مهر ماه به دلیل شرایط کرونا نحوه حضور دانش آموزان در مدارس مشخص شود تا هزینه‌های جانبی نیز معین می شود.

حدادی گفت: متولدین نیمه دوم سال ۹۳ نمی‌توانند در پایه اول ثبت نام کنند و این طرح در شورای عالی آموزش و پرورش در دست بررسی است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان سمنان افزود: اولیا دانش آموزان از تاریخ ۱۹ خرداد الی پایان تیر ماه می‌توانند به سامانه se.semedu.ir مراجعه کنند و نوبت گیری را برای ثبت نام انجام دهند و ثبت نام به صورت حضوری انجام می‌شود.

او افزود: پیش بینی می‌شود امسال ۱۲ هزار دانش آموز کلاس اولی در ۴۶۰ کلاس و ۴۶۱ مدرسه سازماندهی شوند.

انتهای پیام / ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
فرامرز
۰۹:۵۶ ۲۱ تير ۱۳۹۹
سلام.همه کاراتون همینه اونوقت ادعاتونم میشه که از همه سرترین...تو بنر زدین که میشه رفت تو سایت و لیست ثبت نام رو دید.ولی تو سایت که میریم هیچی مشخص نمیشه.
حسین
۰۸:۱۱ ۲۰ تير ۱۳۹۹
چرا سابت بارتیست همه ش خبره
سیما
۲۳:۵۱ ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
سلام.ما ثبت نام انجام دادیم نوبت اول تا سوم همه کار کردیم.اونوقت مدرسه برگرده بگه ما این دانش آموز را اینجا ثبت نام نمی کنیم.وقت ثبت نام هم که تموم بشه تکلیف چیه......
فاطمه زهرا خطیب زاده
۰۹:۱۰ ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
ندارم
مرتضی
۰۷:۵۰ ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
از کجا باید نوبت گیری کنیم سایت و باز میکنیم خبر به ما میده همه کارهتون پر از ایراده اول ازمایش کنید بعد اجرایی کنید
زهرا ذببحی
۰۷:۴۸ ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
چرا نمیتونم نوبت
گیری کنم
سید ایلیا میرحسینی
۰۱:۳۴ ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
خوب
سمیه باهو طرودی
۰۰:۴۸ ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
نظری ندارم متشکر