سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیک دوم کرونا شدید‌تر از پیک اول نخواهد بود

استاندار اصفهان گفت:علم ایمنی شناسی به من این اجازه را می‌دهد که بگویم پیک دوم شیوع شدید‌تر از پیک اول نخواهد بود، با توجه به اینکه درمان قطعی برای کرونا وجود ندارد باید به فکر پیشگیری از شیوع این ویروس باشیم.

 عباس رضایی استاندار اصفهان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان  ، با اشاره به اهمیت کار تیمی در درمان سرطان گفت: درمان سرطان تک بعدی نیست و به همین جهت با تقویت کار تیمی متخصصان آنکولوژی و با تعامل  با سایر متخصصان قطعا در درمان سرطان موفق خواهند بود.

او افزود: در درمان سرطان به روش‌های سنتی اکتفا نشود؛ باید از دستاورد‌های جدیدی دنیای پزشکی در کنار کار تیمی استفاده کرد، امروزه در جهان روش‌های ژن تراپی، سل تراپی، انتی بادی تراپی و سایر روش‌های دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.
 
  رضایی گفت: با تغییر نگرش در درمان سرطان می توانیم  اصفهان را به قطب درمان سرطان کشور تبدیل کنیم.

استاندار اصفهان افزود: توصیه من برای تبدیل شدن اصفهان به قطب درمان سرطان این است که کاری کنیم که مردم اصفهان کمتر به سرطان مبتلا شوند که این امر با ترویج سبک زندگی سالم و رژیم‌های غذایی مناسب محقق می‌شود؛ باید در این زمینه در استان فرهنگ سازی کرد.

این دکتر ایمنی شناسی در خصوص پیک دوم شیوع کرونا گفت: علم ایمنی شناسی   به من این اجازه را می دهد که بگویم پیک دوم شیوع شدید‌تر از پیک اول نخواهد بود، با توجه به اینکه درمان قطعی برای کرونا وجود ندارد باید به فکر پیشگیری از شیوع این ویروس باشیم که این امر با رعایت دستورالعمل بهداشتی محقق خواهد شد،
 
 
انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.