سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعتبار ۱۳۲ میلیاردی تملک دارایی قوچان

فرماندار قوچان گفت: اعتبارات پیش‌بینی‌شده برای این شهرستان از محل تملک دارایی و نفت ۱۳۲ میلیارد و ۸۱۰ میلیون ریال است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، هادی رجایی نیا فرماندار قوچان گفت: اعتبارات پیش‌بینی‌شده برای این شهرستان از محل تملک دارایی و نفت ۱۳۲ میلیارد و ۸۱۰ میلیون ریال است و این شهرستان در رشد میزان اعتبارات پیش‌بینی‌شده سال جاری نسبت به شهر‌های دیگر استان از وضعیت بهتری برخوردار است.

او  در جلسه کمیته برنامه‌ریزی  قوچان در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان افزود: رشد اعتبارات استان در امسال ۴۰.۸ درصد بود که این رقم در قوچان ۴۷.۵ درصد است و به‌طور قطع با تخصیص مناسب اعتبارات شرایط بهتر خواهد شد.

فرماندار قوچان ادامه داد: میزان اعتبارات حوزه نفت در استان ۴۸ درصد و در حوزه تملک دارایی هشت درصد کاهش داشته که برای قوچان نیز همین میزان است.

رجایی نیا بیان کرد: سال ۹۷ میزان اعتبارات این شهرستان ۵۰۰ میلیارد ریال بود که با تخصیص ۷۱ درصدی ۳۵۶ میلیارد ریال آن اختصاص پیدا کرد و با پیگیری‌های انجام‌شده میزان اعتبارات مصوب پارسال، این شهرستان و مجموع درآمد‌های اختصاصی ۶۷۸ میلیارد بود که نسبت به سال قبل ۳۵ درصد افزایش داشت.

او تصریح کرد: با توجه به کاهش تخصیص اعتبارات در کل کشور پارسال ۳۲۵ میلیارد ریال یعنی ۴۸ درصد اعتبارات مصوب شهرستان تخصیص یافته و هزینه شده است.

فرماندار قوچان تاید کرد: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها و گلایه‌های فرمانداران استان این است که نحوه توزیع کردن اعتبارات مناسب نیست و باید اعتبارات به‌صورت خام در اختیار شهرستان‌ها قرار گیرد و آن‌ها بر اساس اولویت هزینه کنندو این موضوع در برخی از استان‌ها اجرایی شده است.
 
انتهای پیام// ف.غ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.