سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازگشایی سینما‌های مازندران در روز‌های کرونایی

مدیر امور سینمایی مازندران گفت: سینما‌های مازندران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از اول تیر ماه همزمان با سینما‌های سراسر کشور بازگشایی می‌شود.

سیدعلی سیدپور گلنشینی مدیر امور سینمایی مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه در صد و یکمین روز تعطیلی سینما خبر بازگشایی آن از اول تیر با ۵۰ درصد ظرفیت و رعایت فاصله از طرف مسئولان اعلام شد، گفت: این خبر در شرایطی اعلام شد که سینما‌ها از اوج کاری خود فاصله گرفتند و دو سوم فروش خود را از دست دادند.

او افزود: پیک مراجعه و استقبال از آثار سینمایی در روز‌های پایانی اسفند و فروردین تا اردیبهشت هرسال به انضمام اکران عید فطر را شامل می‌شود که متاسفانه این فرصت از اهالی سینما و مردم گرفته شد.


بیشتر بخوانید: بازگشایی داوطلبانه سینما‌ها در مازندران کلید نخورد


سیدپور گفت: تعطیلی سینما‌ها ورود خسارت شدیدی بر پیکره سینما وارد کرد و به باور کارشناسان امر، جبران آن تا پایان سال۱۴۰۰ زمان نیاز دارد.

مدیر امور سینمایی مازندران افزود: یکی از موسسه‌های فرهنگی و هنری در مازندران که دارای ۱۱۰ سالن است، بیش از یک و نیم میلیارد تومان در این شرایط خسارت دیده است.

او گفت: با تلاش مسئولان حوزه هنری تا امروز حقوق کارکنان پرداخت شد و هیچ یک از کارکنان تحت پوشش شاغل در سینما‌های کشور که زیرپوشش حوزه هنری بودند، تعدیل و یا از کار برکنار نشدند.

انتهای پیام/ م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.