سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به بهانه هفته محیط زیست؛

دوربین شکارچیان، ماندگاری محیط زیست را ثبت می کند+ تصاویر

مدیر کل سازمان حفاظت محیط زیست استان کرمان گفت: چند سالی است که با اقدام داوطلبانه، گروهی از شکارچیان دست از شکار برداشته و با دوربین راهی طبیعت شدند.

مرجان شاکری، مدیر کل سازمان حفاظت محیط زیست استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با بیان اینکه سیاست سازمان محیط زیست استان اطلاع رسانی است، گفت: هدف این  هست، مردم را در کنار خودمان بیاوریم.

او افزود: سال‌های گذشته، تعداد زیادی از شکارچیان تفنگ‌ها را کنار گذاشتند و دوربین به دست گرفتند و اکنون خود را در قبال محیط زیست مسئول می دانند و کار فرهنگی انجام می‌دهند.

 

 

شاکری تصریح کرد: اهمیت محیط زیست برای ما تا آنجاست که در قبال حفاظت از آن، تاکنون دو شهید تقدیم کرده ایم؛ اما به نظر می‌رسد تعامل بهتر از تقابل است و با تعامل می توان بهتر از محیط زیست حمایت کرد.

مدیر کل سازمان حفاظت محیط زیست استان کرمان با اشاره به اینکه حلقه گمشده ای که همیشه با آن روبرو هستیم و مشکلاتی را برایمان ایجاد کرده، کمبود نیرو و امکانات است، بیان داشت: برای جبران این موضوع از تشکل‌ها و دوستداران محیط زیست هم استفاده کرده ایم و این طرح همچنان ادامه دارد.

 

 

۱۸ درصد از مساحت استان کرمان، تحت حمایت و حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست است که در مقایسه با آمار کشور، آمار قابل توجهی است.


 ۱۶ تا ۲۲ خردادماه به نام هفته محیط زیست نامگذاری شده است.

 


انتهای پیام/ م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.