سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۱۳ درصدی مصرف برق در استان همدان

مدیر فوریت‌های شرکت توزیع برق استان همدان گفت: پیک مصرف برق استان امسال تاکنون بین ۶ تا ۱۳ درصد افزایش یافت.

ایرج افشار، مدیرامور دیسپاچینگ و فوریت‌های شرکت توزیع برق استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: افزایش پیک مصرف برق استان در فرودین امسال ۴۵۶ مگاوات بود که در مقایسه با مصرف ۴۰۲ مگاواتی پارسال ۱۳ درصد افزایش یافت.

او افزود: در اردیبهشت امسال هم پیک مصرف استان به ۶۰۸ مگاوات رسید که در مقایسه با پیک  پارسال که مقدار آن ۵۷۴ مگاوات بود و حدود ۶ درصد افزایش یافت.

افشار با اشاره به گرم شدن هوا دراستان طی دو هفته اخیر افزود: مصرف برق در خرداد از پیک مصرف ۶۳۲ مگاوات به ۶۷۸ مگاوات رسیده است که نشان از افزایش ۷ درصدی در مصرف برق است.

او با اشاره به گرم شدن هوا دراستان طی دو هفته اخیر افزود: مصرف برق در ماه خرداد از پیک مصرف ۶۳۲ مگاوات به ۶۷۸ مگاوات رسیده است که نشان از افزایش ۷ درصدی در مصرف برق است.

مدیر امور دیسپاچینگ و فوریت‌های شرکت توزیع برق استان همدان  از کاهش مصرف برق کشاورزان در فصل بهار خبر داد و گفت: با بارش‌های خوب امسال در استان نیاز کشاورزان به استفاده از چاه‌های آب کاهش یافته است و این امر باعث کاهش  ۱۴ درصدی مصرف برق در این بخش شده است.

افشار گفت: در دو ماهه ابتدای امسال هم در بخش خانگی به علت در خانه بودن دانش آموزان و دانشگاهیان بخاطر شیوع ویروس کرونا افزایش مصرف ۱۹ درصدی برق را شاهد بودیم.

او از مردم فهیم استان خواست مدیریت مصرف برق در ساعات گرم روز داشته باشند و برای اطلاع از خاموشی‌های با برنامه و بی برنامه احتمالی با واحد‌های فوریت‌های استان با شماره تلفن‌های ۱۲۱ در بستر ۲۴۰ خط ارتباطی تماس برقرار نمایند.

انتهای پیام/ا

 

 

 

 

 

برچسب ها: همدان ، شرکت برق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.