مدیر شرکت برق شهرستان تویسرکان از جا به جایی یک هزار و ۵۰۰ متر خط ۲۰ کیلو ولت به منظور فراهم شدن شرایط لازم برای آسفالت ریزی دو بانده محور تویسرکان ـ کنگاور خبر داد.

جابه جایی ۱۵۰۰ متر خط ۲۰ کیلو ولت در تویسرکانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، رضا جلیلوند، مدیر شرکت برق شهرستان تویسرکان گفت: یکی از معیار‌های پیشرفت یک شهرستان، توجه به محور‌های مواصلاتی و جاده‌های اصلی و فرعی آن است.

او ادامه داد: در روز‌های گذشته با یک هماهنگی از قبل برنامه ریزی شده، بخشی از شبکه برق حریم طرح تعریض محور تویسرکان به سه راه کنگاور با فعالیت ۱۱ گروه عملیاتی جا به جا شد.

جلیلوند اظهار داشت: بدین ترتیب با جا به جایی پایه‌های برق، زمینه برای آسفالت قطعه سوم این محور حتی پیش از فصل سرما فراهم شد.

مدیر شرکت برق شهرستان تویسرکان افزود: در اجرای این طرح ۶۵ نفر در قالب ۱۱ تیم عملیاتی توانستند یک هزار و ۵۰۰ متر خط ۲۰ کیلوولت ابتدای فیدر لامیان از پست تویسرکان دو را که در حریم راه مذکور قرار داشت جا به جا کنند.

جلیلوند بیان کرد: با جا به جایی ۲۰ عدد پایه بتونی برق، اکنون شرایط برای آسفالت ریزی فاز سوم طرح دو بانده کردن تویسرکان ـ کنگاور محقق شده است و این نشان دهنده وحدت دو دستگاه اداری برای فراهم شدن خدمت رسانی بیشتر به مردم است.
انتهای پیام/ج


۱۵۰۰ متر خط ۲۰ کیلو ولت در تویسرکان جا به جا شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.