سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان چرداول خبر داد;

برخورد با ماشین آلات حمل محصولات کشاورزی در صورت عدم رعایت قیمت مصوب

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان چرداول گفت: با ماشین آلات حمل محصولات کشاورزی که قیمت مصوب حمل محصولات را رعایت نکنند برخورد قانونی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گراوندی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان چرداول گفت: در خصوص قیمت ماشین‌های حمل محصولات کشاورزی به مراکز خرید، با تمامی کامیون داران هماهنگی مربوطه انجام شده است و مصوب گردیده است که هرگونه اخذ کرایه بالا از طرف صاحبان ماشین آلات حمل محصولات، منجر به ارائه گزارش به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان جهت تشکیل پرونده تخلف خواهد گردید.

او ادامه داد: نرخ حمل یک کامیون ٨ تنی در حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان، بستگی به شرایط و موقعیت زمین و معطلی کامیون حین برداشت می‌باشد که باید این نرخ از طرف کامیون داران رعایت گردد.

گراوندی اظهار کرد: هم اکنون تعداد ۵۰ دستگاه کمباین که شامل ۴۲ دستگاه کاه کوب و ٨ دستگاه معمولی می‌باشند، در حال برداشت غلات از سطح مزارع کشاورزی شهرستان هستند.

او مطرح کرد: تا اوج برداشت غلات این تعداد به بالغ بر ۲۰۰ دستگاه می‌رسند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان چرداول بیان کرد: معاینه فنی همه کمباین‌های در حال کار توسط کارشناسان فنی مکانیزاسیون قبل از شروع کار انجام می‌شود و آن‌ها برگه معاینه فنی اخذ می‌کنند، و با دو اکیپ کارشناسی در حین برداشت به طور روزانه بازدید و معاینه فنی می‌شوند.

او مطرح کرد: در صورت مشکل فنی و یا ریزش نامتعارف، دستگاه کمباین متوقف و رفع نقص می‌گردد.

گراوندی افزود: از کشاورزان سطح شهرستان خواستاریم تا در صورت هرگونه اضافه کرایه بار، جهاد کشاورزی شهرستان را مطلع نمایند.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.