فرماندار ایلام گفت : رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی در جهت مبارزه با ویروس کرونا بسیار حائز اهمیت است.

رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی در جهت مبارزه با ویروس کرونا بسیار حائز اهمیت است

‍ به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ جلسه ستاد مبارزه با ویروس کرونا به ریاست گرواند فرماندار شهرستان ایلام و اعضاء برگزار گردید.

ابتدای این جلسه گراوند ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و برخوداری از فیوضات ماه مبارک رمضان، عید فطر را تبریک و سالروز فتح خرمشهر را گرامیداشت.

گراوند فرماندار در ستاد مبارزه با ویروس کرونا گفت : رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی که برنامه ریزی و برنامه ریزی وزارت بهداشت در جهت مبارزه با ویروس کرونا بسیار حائز اهمیت است.

او ادامه داد: امروزه رسانه و فضای مجازی به عنوان مهم‌ترین ابزار آموزشی شناخته شده است، و لازم است که از ظرفیت فضای مجازی و رسانه برای دانش افزایی در پیشگیری و کنترل ویروس کرونا بهره برد.

گراوند افزود: در بخش‌های تابعه ایلام (سیوان، چوار) آبگیر‌هایی و منابعی که نیاز باشد مطابق با استاندارد‌های جهاد کشاورزی و علوم پزشکی ضدعفونی و کلر زنی میشوند.

او زحمات مجموعه علوم پزشکی و کادر درمان شهرستان ایلام شایسته تقدیر دانست و خاطرنشان کرد: نظارت و بازرسی مکرر دستگاه نظارتی و قضایی و در بحث کشتار‌های غیرمجاز و رصد مراکز توزیع گوشت بسیار حائز اهمیت بوده و قدردان زحمات آن‌ها هستم.

در پایان اعضا گزارشی از عملکرد و پیشنهادات خود ارائه نمود.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.