سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دفتر پلیس فتا در بیجار بازگشایی شد

فرمانده انتظامی بیجار از بازگشایی دفتر پلیس فتا در مرکز شهر بیجار خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،سرهنگ محمد صادق پیروزی گفت:جهت سهولت دسترسی عموم مردم، این دفتر ظهر امروز با حضور مسوولین استانی و شهرستانی فعالیت خود رادرمرکز شهر بیجار آغاز کرد.

او افزود: جهت جابجایی، تجهیز و تعمیرات مورد نیاز دفتر پلیس فتای این شهرستان، اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیون ریال هزینه شده است.

فرمانده انتظامی بیجار با اشاره به گستردگی حوزه فعالیت پلیس فتا گفت: با افزایش کاربران فضای مجازی و اینترنت در کشور، کلاهبرداری، خرید و فروش لوازم و کالای‌های قاچاق و غیر مجاز نیز افزایش یافته است که ورود نیروی انتظامی در قالب پلیس فتا یک ضرورت محسوب می‌شود.

وی یادآور شد: بسیاری از تخلفات و شکایات مردمی در خصوص کلاهبرداری‌های اینترنتی، کانال‌ها مجازی تلگرام و اینستاگرامی است که با توجه به عدم آشنایی و اطلاع عموم جامعه، پلیس فتا همچون چشم بیدار در رصد این فضا به صورت شبانه روز فعالیت دارد.

سرهنگ پیروزی اضافه کرد: دفتر پلیس فتای شهرستان بیجار همواره آماده خدمت به مردم می‌باشد و متقاضان می‌توانند در طول شبانه روز به این دفتر مراجعه کرده و یا با شماره تلفن ۳۸۲۲۴۴۴۳ تماس حاصل کنند.

دفتر پلیس فتای بیجار پیش از این در محل پلیس آگاهی انتظامی شهرستان مستقر بودو اکنون این دفتر در مرکز شهر بیجار، خیابان آزادگان و در مجاور اداره توزیع برق بیجار است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.