سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پلمب پنج جایگاه سی ان جی در سقز

پنج جایگاه سی ان جی به علت وجود نواقص بحرانی در برابر سلامتی شهروندان، پلمب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، خالد زرافشان رییس اداره استاندارد سقز گفت: از هفت جایگاه CNG این شهرستان پس از بازرسی توسط شرکت بازرسی ارتقا گستر مورد تایید سازمان استاندارد نواقص بحرانی در این جایگاه‌ها مشاهده شد.

او افزود: اداره استاندارد سقز برای حفظ جان و امنیت شهروندان بر خود لازم دانست جهت رفع هرچه زودتر این معظل که بسیار حائز اهمیت است، از ادامه فعالیت این جایگاه‌ها جلوگیری کند.

زرافشان بیان کرد: ۶ ماه قبل بازرسی از این جایگاه‌ها بعمل آمده و تذکرات لازم داده شده بود و اوایل اردیبهشت امسال نیز مجدد بازرسی شد، ولی هیچ اقدامی برای رفق نواقص بحرانی انجام نشده بود و این اداره بعد از چندین بار تذکر آن‌ها را پلمب کرد.

او با بیان اینکه اگر چه بستن جایگاه‌های cng مشکلاتی برای شهروندان سقزی ایجاد کرده است، یادآور شد: هدف اصلی این اداره حفاظت از جان مردم و جلوگیری از بروز هر حادثه ناگوار احتمالی است که در صورت اتفاق قابل جبران نخواهد بود.

زرافشان تاکید کرد: اداره استاندارد سقز یک هفته مهلت مجدد را برای رفع نواقص به این جایگاه ها داده است که در صورت عدم رفع این نواقص مجددا اقدام جدی خواهد کرد و در این برهه زمانی و فرصت داده شده هرگونه مسوولیتی بر عهده بهره‌برداران خواهد بود.

رییس اداره استاندارد سقز بابت ایجاد مشکل برای مردم از بابت این اقدام عذر خواهی کرد و گفت: هر اقدامی از جانب این اداره انجام می‌شود در جهت حفظ منافع و جان و مال شهروندان بوده و امید است شهرستان سقز در استاندارد سازی و فرهنگ استاندارد سرلوحه و الگویی برای دیگر مناطق استان کردستان باشد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.