سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس اعمال می شود

کارشناس کنترل ترافیک پلیس راه البرز گفت: برای روان سازی تردد خودروها در جاده کرج - چالوس محدودیت ترافیکی در تعطیلات پیش رو اعمال می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سروان مسعود خانجانی، کارشناس کنترل ترافیک پلیس راه البرز گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده  تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ امروز سه شنبه  از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ درهمان روزه تا عادی شدن وضعیت ترافیک از کرج  به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه می شود .

خانجانی افزود: همچنین تردد وسیله نقلیه از ساعت ۱۲ روزجمعه ۱۶ خرداد ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع و ازساعت ۱۵ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.  درصورت  استمرار ترافیک سنگین در جاده کرج- چالوس  احتمال تغییر ساعت محدودیت های ترافیکی در این جاده وجود دارد.

کارشناس کنترل ترافیک پلیس راه البرز گفت: طی این مدت تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج - چالوس ممنوع است ضمن آن که ممنوعیت تردد موتورسیکلت تا پایان محدودیت ترافیکی در این جاده اعمال خواهد شد.

انتهای پیام/خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.