سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گزارش ان بی سی نیوز از سابقه خشونت پلیس مینیاپولیس

شبکه ان‌بی‌سی‌نیوز در گزارشی از سابقه پلیس مینیاپولیس در بکارگیری خشونت و بیهوش کردن افراد خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان شبکه خبری ان بی سی نیوز در گزارشی از سابقه خشونت پلیس شهر مینیاپولیس و نیز فشردن گردن بازداشت شدگان و بیهوش کردن آن‌ها خبر داد. طبق گزارش این شبکه، افسران پلیس این شهر از پنج سال گذشته ۴۴ بار افراد مختلف را با فشار بر گردن آن‌ها بیهوش کرده‌اند.

ان بی سی نیوز در گزارش خود اعلام کرد:» با توجه به گزارش‌هایی که از پلیس شهر مینیاپولیس به دست آمده، افسران پلیس این شهر در ایالت مینه‌سوتا، از سال ۲۰۱۵ تاکنون، حداقل ۲۳۷ بار بر گردن افراد مختلف فشار وارد آورده که در ۱۶ درصد از این موارد، به بیهوشی این افراد منجر شده است.

این شبکه در ادامه به نقل از ده‌ها نفر از مقامات پلیس و متخصصان اجرای قانون گزارش داد تاکتیک زانو زدن بر گردن افراد تا کنون از سوی نهادی بایکوت نشده است.

این شبکه در ادامه نوشت: به کار بردن این تاکتیک که با نام «چاوین» مرسوم شده، از سوی اداره پلیس مینیاپولیس مجاز نیست.

بنا بر آمار اداره پلیس مینیاپولیس، تاکتیک زانو زدن بر گردن افراد بعد از اینکه این افراد پا به فرار می‌گذاشته‌اند، انجام شده است.

این گزارش همچنین نشان می‌دهد سه پنجم از افرادی که این تاکتیک بر روی آن‌ها پیاده شده و در نتیجه به بیهوشی منجر شده، سیاه پوست بوده‌اند و تنها ۳۰ درصد از آن‌ها سفید پوست بوده‌اند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.