سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آموزش عوامل انسانی مهمترین عامل کاهش تصادفات است

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی توجه به اهمیت برنامه ریزی در بخش جاده‌ای و رانندگی را مهم ارزیابی کرد و گفت: آموزش عوامل انسانی مهمترین عامل کاهش تصادفات است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،رحمتی معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در جلسه کمیته حمل و نقل استان ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمات پلیس راه و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای، توجه به اهمیت برنامه ریزی در بخش جاده‌ای و رانندگی را مهم ارزیابی کرد و گفت: آموزش عوامل انسانی مهمترین بحث برای کاهش تصادفات است.

او افزود: هزینه سرمایه گذاری در امور عمرانی نسبت به آموزش عوامل انسانی بسیار زیاد است، لذا می‌توان با آموزش عوامل انسانی عامل پیشگیری را فراهم کرد که نیازمند کمی همت و تلاش است و باید در برنامه‌ها گنجانده شود.

رحمتی گفت: نگاه تحلیلی به مسائل جاده‌ای بسیار کارساز است و بررسی برنامه‌ها می‌تواند عامل خوبی برای رفع ایرادات این بخش باشد.

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجانشرقی، نظارت و اعمال قانون را از اولویت‌ها برشمرد و گفت: هشدار و آموزش در بحث حمل و نقل جاده‌ای بسیار تاثیر گذار بوده و مشارکت و همکاری مردم بخش اصلی در تمامی موضوعات است تا جایی که تصادفات و تلفات را به حدی زیادی کاهش می‌دهد.

در ابتدای جلسه سرهنگ کریمی نژاد سرپرست پلیس راه استان و علیزاده مدیر کل راهدای و حمل و نقل جاده‌ای استان از وضعیت راه‌های استان گزارشی ارایه کردند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.