سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسی راهکار‌های مقابله با کروناویروس در شهرستان‌های پُرخطر

راهکار‌های مبارزه با کروناویروس در شهرستان‌های پُرخطر استان فارس بررسی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عبدالرسول همتی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز در هشتاد و نهمین نشست ستاد مدیریت بیماری کووید ۱۹ در دانشگاه، با بررسی وضعیت کرونا در شهرستان‌های پُرخطر استان فارس، بر اهمیت برنامه ریزی مسئولان ارشد شهرستان‌های استان فارس برای پیشگیری از انتشار این بیماری تاکید کرد.

او ضمن بیان موارد مطرح شده در نشست با ستاد ملی مبارزه با کرونا، از اعضای کارگروه علمی کرونا ویروس در دانشگاه خواست تا بررسی وضعیت کرونا در شهرستان‌های پُرخطر استان را در اولویت دستور کار خود قرار دهد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، تشکیل نشست با مسئولان ارشد و مجموعه سلامت این شهرستان‌ها را از جمله نکات مورد تاکید در این زمینه برشمرد.

همتی ضمن اعلام انجام هزار و ۴۶۱ مورد نمونه تست کرونا طی روز گذشته در فارس؛ آمار مبتلایان، موارد مرگ و میر، افراد بستری و بهبودیافته، موارد مثبت قطعی و تجمعی مبتلایان در فارس و عملکرد مراکز آزمایشگاهی تشخیصی کروناویروس در استان را ارزیابی کرد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در حوزه کرونا ویروس با تاکید بر رعایت فاصله اجتماعی در مراکز پُرتردد و شستن مکرر دست‌ها در طول روز، از مردم خواست تا از تردد بی مورد در سطح شهر پرهیز کرده و در محیط کار و وسایل حمل و نقل عمومی، حتماً از ماسک استفاده کنند.

علت مرگ و میر و در فارس و دلیل افزایش موارد مثبت در شهرستان‌های پُرخطر استان نیز دیگر محور‌های مورد بررسی در این نشست بود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.