سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتصاب یک بانو به عنوان سرپرست راه و شهرسازی دیواندره

یک زن به عنوان اولین مدیر در مجموعه راه و شهرسازی کردستان سکانداری اداره راه و شهرسازی در دیواندره را برعهده گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، با حضور فرماندار دیواندره و مدیر کل راه و شهرسازی، فرزانه کاکی نخستین زن مدیر اداره کل راه و شهرسازی در کردستان معرفی و فعالیت خود را به عنوان سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان دیواندره آغاز کرد.

جمال ارشدی فرماندار دیواندره در آیین این جابجایی گفت: استفاده از توان مدیریتی بانوان در دستگاه‌های اجرایی شهرستان استقبال و ارتقای توانمندی‌ها و پیشرفت کاری آن‌ها از اهم اهداف و اقدامات ماست.

او با ابراز خرسندی از اینکه برای اولین بار در استان یک زن به عنوان رئیس اداره راه و شهرسازی در شهرستان دیواندره منصوب شده است، افزود: زنان دارای توانمندی‌های خوبی در حوزه مدیریت اجرایی هستند و در فعالیت‌های اجرایی توانمند هستند.

ارشدی با تاکید بر اینکه بانوان می‌توانند در مأموریت‌های مهم اجتماعی انجام وظیفه کنند، ابراز امیدواری کرد؛ با همکاری و هم افزایی بیشتر شاهد ارتقای شاخص‌های حوزه راه و شهرسازی شهرستان باشیم.

 این جلسه از زحمات امیر علی جمشیدی تقدیر و فرزانه کاکی به عنوان سرپرست راه و شهرسازی شهرستان دیواندره معرفی شد.
فرزانه کاکی نخستین زنی است که به عنوان رئیس اداره راه و شهرسازی یکی از ادارات شهرستان‌های کردستان انتخاب شده است. کاکی پیش از این مسئول امور حقوقی اداره راه و شهرسازی شهرستان دیواندره بوده است.

منبع:کردپرس

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.