سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درآمد‌های پایدار ؛ آبادانی و عمران بیشتری را در پی خواهد داشت

فرماندار شهرستان روانسر گفت : درآمد‌های پایدار ؛ آبادانی و عمران بیشتری را در پی خواهد داشت و شهرداری باید به دنبال ایجاد درآمد‌های پایدار باشد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سعدی مصطفی زاده فرماندار شهرستان روانسر گفت : زمینه ارایه خدمات بیشتر در شهر روانسر هنوز باقی است و باید با همکاری و هم افزایی این خدمات بیشتر شود.

او ارایه خدمات مطلوب در تمامی محله‌ها و ساماندهی بازار شهر را خواستار شد.

فرماندار روانسر برنامه ریزی را اساس پیشرفت در امور دانست و ادامه داد: انتظارات مردم از شهرداری و شورای شهر افزایش پیدا کرده و باید به دنبال ایجاد رضایت عمومی باشیم.

مصطفی زاده با بیان اینکه روانسر به عنوان درواره اورامانات نیازمند نگاه ویژه است، افزود: ساماندهی فضای سبز و مبلمان شهری یک ضرورت انکارناپذیر است.

شهردار روانسر شهردار روانسر نبود اعتبارات لازم و عدم وجود زیرساخت مناسب را از بزرگترین چالش‌ها و موانع اصلی عدم وجود پیشرفت شهری روانسر عنوان کرد.

امید مجیدی افزود: درآمد پایدار شهرداری بسیار محدود است و تنها از ۲ منبع اجاره مغازه‌ها و جایگاه سی ان جی تامین می‌شود.

او با بیان اینکه اعتبارات شهرداری روانسر ۶ میلیارد ریال است ادامه داد: تنها ۳۰ درصد این اعتبارات تحقق پیدا کرده که آن هم به صورت اسناد خزانه است.

شهردار روانسر گفت: در سال گذشته بیش از ۴۵ میلیارد ریال برای عمران و آبادانی این شهر از منابع مختلف هزینه شده است.

مجیدی از شروع بکار بتن ریزی محله صالح آباد، سنگ فرش بلوار ورودی شهر، ساماندهی بلوار شهید مطهری، آسفالت معابر، ساماندهی پل عاصم آباد و بتن ریزی ناحیه کارگاهی در آینده نه چندان دور خبر داد.

نایب رییس شورای اسلامی شهر روانسر گفت: شورا و شهرداری مدیران اصلی شهر هستند و قوانین دست و پاگیر یکی از موانع پیشرفت در امور و برنامه ریزی‌های لازم است.

کیومرث ملکی افزود: وصول مطالبات دولتی و مردمی، تفکیک اراضی و تعییر کاربری از دیگر منابع درآمدی شهرداری است که باید به آن اهمیت ویژه‌ای بدهیم.

او افزود: شهرداری روانسر بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال مطالبات در بین مردم دارد.

ملکی ادامه داد: طرح جامع گردشگری سراب روانسر، ممیزی املام و GIS و باز آفرینی شهری در حال انجام است.

عضو شورای اسلامی شهر روانسر گفت: رسیدگی به پرونده‌های راکد یکی دیگر از راهکاری گذر از وضع موجود است تا بتوانیم بخشی از کمبود‌های درآمدی شهرداری را جبران نماییم.

انتهای پیام/د

فریدون خرمی اظهار داشت: انتظار داریم اداره‌های متولی، مشکل توقف ساخت و ساز‌های شهرک ویس القرن و زمین‌های قولنامه‌ای گل سفید را برطرف تا بخشی از کمبود‌های درآمدی شهرداری جبران شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.