سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساماندهی فروش اینترنتی آثار هنرمندان با اپلیکیشن پروانه

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: هنرمندان البرزی با استفاده از اپلیکیشن پروانه می توانند آثار خود را معرفی کرده و به فروش برسانند.

ناصر مقدم مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: صندوق اعتباری هنر با همکاری شرکت توسعه تجارت هنر پروانه، در راستای عمومی سازی دسترسی فرهنگی و هنری و فراهم کردن بستری جامع و مناسب برای فعالیت هنرمندان سراسر کشور در حوزه نمایش توانمندی‌ها و سوابق در فضای برخط، اپلیکیشن  و وب سایت پروانه را در اسفند ماه سال گذشته راه اندازی کرد، که هنرمندان می توانند از آن استفاده کنند.

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان البرز افزود: هنرمندان با نصب و عضویت در این سامانه می‌توانند از مزایای آن شامل فضای اختصاصی معرفی هنرمند، ارائه سوابق و توانمندی‌ها، فضای اختصاصی فروش آثار هنری و خدمات تجاری کسب و کار‌های هنری بهره‌مند شوند.

ناصر مقدم گفت: در شرایط کنونی، بیشتر امکانات و فضا‌ها برای معرفی آثار در اختیار  هنرمندان شناخته شده قرار گرفته است و هنرمندان نوظهور علی رغم داشتن آثاری با سطح کیفی بالا، در معرفی و فروش آثار خود چندان موفق نیستند و نیاز به حمایت و پشتیبانی دارند، امکاناتی مانند اپ پروانه می تواند تاثیر مثبتی در حمایت از هنرمندان نوظهور داشته باشد.

او افزود: خدمات مختلفی که در اپلیکیشن پروانه ارائه می‌شود به‌نوعی می‌تواند پشتیبان هنرمندان باشد و در عین حال فضایی رقابتی برای هنرمندان فراهم کند تا بتوانند از طریق این رقابت سالم، سطح کیفیت آثار خود را ارتقا داده و برای حضور در بازار‌های بین‌المللی آماده شوند.

انتهای پیام/د.خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.