سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عباسی:بانوان روئینگ سوار آمادگی جسمانی خود را حفظ کرده اند

مربی تیم ملی قایقرانی روئینگ بانوان گفت: در طول تعطیلی اردوها، بانوان روئینگ سوار با تمرین دستگاه ارگو و بدنسازی آمادگی جسمانی خود راحفظ کرده اند.

سولماز عباسی مربی تیم ملی قایقرانی روئینگ در گفت‌وگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: از همان ۲۶ اسفندماه با اعلام تعطیلی اردو‌ها قایقرانان به منازل خود رفتند. فدراسیون قايقرانی نیز تعدادی دستگاه ارگومتر را در اختیار قایقرانان قرار داد تا در خانه تمرینات خود ر انجام دهند. با توجه به دستوری که وزارت بهداشت صادر کرد، خیلی از باشگاه‌هایی که پروتکل بهداشتی و فاصله گذاری را رعایت کنند می‌توانند تمرینات ورزشی خود را آغاز کنند.

او افزود: چون ورزشکاران تیم ملی قایقرانی باید برای تمرین در اردو بمانند و نیاز به خوابگاه دارند. شرایط ایمنی آن‌ها سخت‌تر است اکنون در این مقطع زمانی با توجه به اینکه فدراسیون جهانی نیز همه مسابقات خود را لغو کرده است به جز مسابقه indoor که قرار است در بهمن ماه امسال برگزار شود فعلا رقابتی تایید نشده است و با توجه شرایط رقابت‌ها برگزار می‌شود. فعلا تاریخی برای شروع اردو‌ها تعیین نشده است.

عباسی ادامه داد: هر مسابقه‌ ای که قرار به برگزاری آن است با توجه به شرایط موجود تقریبا هیچ اطمینانی به برگزاری رقابت ها وجود ندارد جز مسابقات آنلاین indoor که قایقرانان با دستگاه ارگومتر انجام می‌دهند.

او گفت: با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا اکنون نیز نظر فدراسیون این است که قایقرانان همچنان در منازل خود تمریناتشان را ادامه بدهند تا در فرصت مناسب برای اردو‌ها برنامه ریزی خوبی صورت بگیرد.

مربی تیم ملی روئینگ افزود: در مسابقات indoor از روی ثبت رکورد‌ها رنکینگ قایقرانان مشخص می‌شود. نحوه برگزاری این مسابقات بستگی به پروتکل‌هایی که در نظر دارند است.

عباسی گفت: تمام تمرکز اعضای تیم بر روی تمرین بر دستگاه ارگومتر و بدنسازی است و تمام تلاش خود را برای حفظ آمادگی جسمانی خود می‌کنند.

او ادامه داد: برای قایقرانان تیم ملی روئینگ مسابقه‌ای به سبک فدراسیون جهانی قایقرانی از نوع indoor به صورت آنلاین برگزار کردم به این شکل که قایقرانان در منازل خود با دستگاه ارگو متر از روی ثبت رکورد‌های خود بر روی صفحه نمایشگر زدند  نفرات برتر تعیین شدند.

مربی تیم ملی روئینگ بانوان گفت :هدف از برگزاری این رقابت‌ها حفظ آمادگی قایقرانان و ایجاد شوق و انگیزه‌ای میان اعضای تیم ملی روئینگ بانوان بود.

انتهای پیام /

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.