سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار کهگیلویه خبر داد؛

ارتفاع دود و آتش در خاییز بلندتر از دیروز

نیروهای مردمی،بسیج و امدادگران دستگاه های مختلف برای مهار شعله های آتش در منطقه حفاظت شده خاییز کهگیلویه تلاش می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، علیرضا اتابک فرماندار شهرستان کهگیلویه از ادامه عملیات مهار آتش سوزی در جنگل‌ها و مراتع منطقه حفاظت شده خائیز این شهرستان خبر داد.

اتابک با بیان اینکه آتش سوزی جنگل‌های منطقه حفاظت شده خائیز همچنان ادامه دارد، گفت: دو فروند بالگرد هوانیروز از بامداد امروز در حال انتقال نیرو‌ها برای کمک به مهار و خاموش کردن آتش سوزی منطقه حفاظت شده خائیز هستند.

او اضافه کرد: هنوز بالگرد‌های آبپاش به منطقه نرسیده اند و نیرو‌های مردمی و امداد گران دستگاه‌های مختلف برای کمک به مهار آتش سوزی در منطقه حضور یافته اند.

فرماندار شهرستان کهگیلویه ادامه داد: در حال تلاش برای مهار آتش هستیم و تاکنون در بخش‌هایی از منطقه آتش در حال کنترل است، اما زمان دقیقی نمی‌توان برای مهار آتش سوزی اعلام کرد، زیرا با وزش باد شعله‌های آتش دوباره گسترش پیدا می‌کند.

اتابک با بیان اینکه میزان خسارات وارده مشخص نیست و پس از پایان آتش سوزی ارزیابی انجام می‌شود گفت: در برآورد‌های اولیه بیش از ۲۵۰ هکتار از مراتع و جنگل‌های خائیز طعمه حریق شده و بخش زیادی از گونه‌های جانوری نیز از بین رفته اند.
 
انتهای پیام/ک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.