سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرکز سامد، آماده پاسخگویی به مسائل و مشکلات شهروندان

مسئول دفتر ارزیابی عملکرد و بازرسی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: فردا یکشنبه ۱۱ خرداد ماه، مدیرکل اداره آموزش فنی و حرفه‌ای استان در مرکز سامد به مشکلات مردم پاسخ می‌دهد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رامین امیری نسب مسئول دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) در دستورکار مرکز سامد قرار دارد.

او به تاکیدات مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان مبنی بر تسریع در انتقال مشکلات، نظرات مردم و پاسخگویی به درخواست‌ها و مشکلات هم استانی‌ها اشاره کرد و افزود: در این رابطه، برنامه ارتباط مردم با مسئولین در بستر سامد، یکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ با حضور مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان در مرکز سامد برگزار خواهد شد.

امیری نسب اظهار داشت: مردم شریف استان خوزستان می‌توانند فردا، یکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ از ساعت ۱۰ الی ۱۲ از طریق شماره تماس ۱۱۱ مسائل و مشکلات خود را باعبدالنبی سواعدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان خوزستان مطرح نمایند.

به گفته مسئول دفتر ارزیابی عملکرد و بازرسی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان، سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) سیستم ارتباطی موثری میان مردم و مسئولان بوده که از طریق این سامانه شهروندان می‌توانند به راحتی و بدون مراجعه حضوری درخواست‌ها و مشکلات خود را با مسئولین استان مطرح و پیگیری نمایند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.