سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روند صعودی ویروس کرونا در جنوب غرب خوزستان

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از ابتلای ۱۲۲ نفر جدید به ویروس کرونا در جنوب غرب خوزستان خبرداد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، دکتر شکراله سلمان زاده  رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت:در ۲۴ گذشته ۱۲۲ مورد جدید مثبت داشته ایم که ۷۴ نفر مربوط به آبادان، ۲۲ نفر خرمشهر و از شادگان ۲۶ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

  او افزود:بدین ترتیب تاکنون در آبادان ۶۱۸ نفر، خرمشهر ۴۸۸ نفر و شادگان ۱۸۷ نفر مثبت قطعی ابتلا به کووید-۱۹ به ثبت رسیده که در مجموع ۱۲۹۳ نفر می باشند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه از این ۱۲۲ مورد مثبت جدید ۹۰ نفر به صورت سرپایی هستند (آبادان ۵۱ نفر، خرمشهر ۱۶ نفر و شادگان نیز ۲۳ نفر) که یا در منزل قرنطینه هستند یا به مرکز نفس اعزام شده اند ادامه داد: بنابراین در مجموع کل مراجعات این گروه (سرپایی) تا به امروز ۷۳۷ نفر می باشند.

سلمان زاده گفت:از کل موارد مثبت ثبت شده ۱۱۶۷ نفر بهبود و از بیمارستان ترخیص شده اند و ۷۰ نفر مثبت قطعی نیز هنوز بستری هستند.

او با اشاره به اینکه متاسفانه در روز گذشته ۶ مورد مرگ جدید داشتیم که ۴ نفر مربوط به آبادان، ۱ نفر خرمشهر  و ۱ نفر شادگان می باشد افزود: بنابراین تعداد کل فوت شدگان تاکنون به ۲۱ نفر رسیده است که به تفکیک: (آبادان ۲۱ نفر، خرمشهر ۳۱ نفر و شادگان ۴ نفر) می باشند.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.