سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث امروز ۸ خرداد ماه سال ۹۹؛

دستگیری سارق دوربین‌های مداربسته در بابل / دستگیری قاچاقچیان هروئین در چالوس

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز پنجشنبه ۸ خرداد ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مهم‌ترین حوادث روز پنجشنبه ۸ خرداد ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارق دوربین‌های مداربسته با ۲۰ فقره سرقت

سرهنگ سید محسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت دوربین‌های مداربسته نصب شده در اماکن خصوصی و عمومی، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت، کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان با انجام اقدامات پلیسی، سارق را شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضائی دستگیر کردند.

سرهنگ جعفری گفت: این سارق حرفه‌ای در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۲۰ فقره سرقت دوربین‌های مداربسته و اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کشف ۶ کیلوگرم هروئین در چالوس

سرهنگ ذات الله رضوانی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع مواد مخدر توسط ۲ قاچاقچی مواد مخدر در مرزن آباد این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت، مأموران کلانتری ۱۳ پس از انجام تحقیقات پلیسی و بررسی‌های میدانی، متهمان را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی این افراد را در حین حمل مواد مخدر با یک خودروی سواری دستگیر کردند.

سرهنگ رضوانی از کشف ۶ کیلوگرم هروئین در بازرسی از خودروی این ۲ سوداگر مرگ خبر داد و گفت: این افراد پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری سارق باغات و مزارع کشاورزی در بابلسر

سرهنگ حسین اسدی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، گفت: در پی وقوع سرقت از خانه باغ‌ها و مزارع کشاورزی در شهرستان بابلسر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ اسدی: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم دستگیر و در بازجویی‌های به عمل آمده به ۸ فقره سرقت تجهیزات باغات و مزارع کشاورزی در این شهرستان اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
 
انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.