سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار بدره مطرح کرد؛

بازگشایی اصناف و اماکن ورزشی در صورت رعایت پروتکل بهداشتی

فرماندار بدره گفت:بازگشایی اصناف و اماکن ورزشی در صورت رعایت پروتکل بهداشتی مجاز است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ در راستای هماهنگی و همکاری‌های بین بخشی دستگاه‌های عضو ستاد جهت اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم جهت مقابله با بیماری کرونا در شهرستان بدره به ریاست فرماندار و حضور اعضا جلسه ستاد مدیریت و پیشگیری از بیماری کرونا شهرستان برگزار شد.

یونس آزادی فرماندار شهرستان بدره در این جلسه ضمن تاکید بر رعایت صحیح و دقیق پروتکل‌های بهداشتی موضوع بیماری کرونا و آنالیز وضعیت شهرستان جهت پیشگیری از مسائل و مشکلات احتمالی گفت: بازگشایی اصناف و اماکن ورزشی فقط در صورت رعایت کامل دستورالعمل‌های ابلاغی مجاز می‌باشد.

او با تاکید بر نظارت اکیپ گشت مشترک و نظارت و کنترل بر بازار افزود: علاوه بر ثبت نام اصناف در سامانه سلامت نیاز است نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی بررسی و موارد تخلف مطابق با قوانین برخورد گردد.

آزادی با اشاره به فصل برداشت محصولات کشاورزی و لزوم نظارت بر مراحل برداشت غلات شهرستان عنوان کرد:دستگاه‌های مربوطه اهتمام جدی در این راستا به عمل آورند.

او یادآور شد:بر اساس دستور العمل‌های ابلاغی هرگونه تجمع اعم از مراسمات عزا و شادی جهت پیشگیری از عدم شیوع بیشتر ویروس کرونا ممنوع می‌باشد و بانیان مراسم به مراجع قضایی معرفی خواهد شد.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.