سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت بالغ بر ۲۱ هزار و ۴۰۰ شرکت تجاری و موسسه

مدیرکل ثبت فارس از ثبت بالغ بر ۲۱ هزار و ۴۰۰ شرکت تجاری و مؤسسه از ابتدای راه اندازی سامانه جامع ثبت شرکت‌ها در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید مهدی هاشمی مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس گفت: از ابتدای راه اندازی سامانه جامع ثبت شرکت‌ها در فارس تا کنون تعداد ۲۱ هزار و ۴۰۶ شرکت و مؤسسه در این استان به ثبت رسیده است که از این تعداد، ۱۸ هزار و ۲۸۸ شرکت تجاری و تعداد ۳ هزار و ۱۱۸ مؤسسه غیرتجاری است.

هاشمی ادامه داد: از شرکت‌های تجاری ثبت شده در مدت یادشده تعداد ۶ هزار و ۴۸۹ شرکت با مسؤلیت محدود، ۹ هزار و ۱۳۲ شرکت سهامی، ۲ هزار و ۶۳۰ شرکت تعاونی، ۳۶ شرکت تضامنی و ۱ شرکت سهامی عام به ثبت رسیده است.

او تصریح کرد: با توجه به اینکه نیل به اهداف اقتصاد مقاومتی و حرکت در مسیر توسعه پایدار مستلزم برنامه ریزی منسجم و کارشناسی شده می‌باشد، نقش ارزشمند ادارات ثبت اسناد و املاک بعنوان پیشگامان توسعه فرایند‌های ارائه خدمات الکترونیک در این مسیر مورد اذعان همگان است.

مدیرکل ثبت فارس ضمن بیان این که هدف غایی سامانه جامع ثبت شرکت‌ها صیانت از حقوق متقاضیان و سرعت بخشی به امور مربوطه بوده است، افزود: در این سال‌ها به مدد بهره گیری از این سامانه شاهد شفاف سازی فرایند‌های ثبت شرکت هستیم و صحت بخشی در ورود اطلاعات و تسریع در ارائه خدمات را مهم‌ترین نتایج بکارگیری سامانه جامع ثبت شرکت‌ها برشمرد.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.