سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رفع تصرف اراضی ملی ۷۰ میلیاردی در لنگرود

فرمانده انتظامی گیلان از رفع تصرف ۷ هزار متر مربع از اراضی ملی به ارزش ۷۰ میلیارد ریال در بخش چاف شهرستان لنگرود خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر تصرف اراضی ملی در نوار ساحلی بخش چاف شهرستان لنگرود، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او با بیان اینکه ماموران انتظامی ضمن هماهنگی قضایی به همراه نماینده اداره راه و شهرسازی برای بازدید به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: پس از بررسی مشخص شد ۲ نفر ۷ هزار متر مربع از اراضی ملی را به تصرف خود درآورده و ضمن ساخت و ساز، آن را با دیوارکشی محصور کرده‌اند.

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به اینکه در این رابطه پرونده قضایی تشکیل شد، بیان داشت: با حکم قضایی و به استناد تبصره یک ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع کشور، رفع تصرف انجام و آثار تجاوز جمع‌آوری شد.

سردار ملکی از معرفی متصرفان ۵۹ و ۶۱ ساله که هیچ گونه مدارکی دال بر مالکیت این اراضی نداشتند به مرجع قضایی خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش اراضی تصرف شده را ۷۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

او ضمن هشدار به متعرضان املاک و اراضی ملی تصریح کرد: پلیس با این گونه افراد سودجو قاطع و قانونی برخورد می‌کند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.