مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای گیلان از رفع تصرف ۳۲۵ هزار و ۴۵۹ متر مربع از حریم‌های دولتی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، وحید خرمی مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای گیلان گفت: ۳۲۵ هزار و ۴۵۹ متر مربع از حریم های دولتی پارسال رفع تصرف شد که این میزان رفع تصرف انجام شده در نتیجه بررسی ۲۱۲ فقره پرونده از تعداد ۳۶۶ پرونده ارسال شده به دستگاه قضایی است که با صدور حکم از سوی مقامات قضایی استان منجر به رفع تصرف از حریم‌های دولتی شده و مابقی پرونده‌ها در حال حاضر در محاکم قضایی استان در حال رسیدگی است.

او افزود: رفع تصرف‌های انجام شده، شامل:بستر تالاب‌ها، حریم و بستر رودخانه‌ها، سواحل دریا و اراضی استملاکی است که در راستای حفظ حقوق بیت المال و آزادسازی اراضی دولتی انجام پذیرفته است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای گیلان گفت: نتایج بدست آمده حاصل تسریع و دقت در رسیدگی‌های قضایی در دستگاه قضایی استان و همکاری عوامل انتظامی بوده ومشخص است که بدون هماهنگی و همکاری این دستگاه  ها این امر امکان پذیر نبود.

وحید خرّمی افزود: شرکت آب منطقه‌ای گیلان پارسال با دستور مقامات قضایی و هماهنگی نیروی انتظامی استان نسبت به رفع تصرفات و تخریب اعیانات و حصارکشی‌ها اقدام کرده است که این فرایند امسال نیز ادامه خواهد یافت.

او در پایان تصریح کرد: در راستای حفظ حقوق بیت المال این شرکت از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهد کرد و امسال نیز با سودجویانی که قصد تصرف و سودجویی نسبت به انفال و بیت المال را داشته باشند، از طریق مراجع قضایی با قاطعیت پیگیری و مطابق قانون مجازات خواهند شد.

رفع تصرف بیش از ۳۰۰۰ هزار متر مربع از حریم‌های دولتی

رفع تصرف بیش از ۳۰۰۰ هزار متر مربع از حریم‌های دولتی

رفع تصرف بیش از ۳۰۰۰ هزار متر مربع از حریم‌های دولتی

 

رفع تصرف بیش از ۳۰۰۰ هزار متر مربع از حریم‌های دولتی

 

انتهای پیام / ق

برچسب ها: وزات نیرو ، رفع تصرف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.