سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مصرف دخانیات تشدید کننده بسیاری از بیماری‌های کشنده

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرداول گفت: مصرف دخانیات یکی از مهمترین عوامل ایجاد بیماری‌های بیماری‌های کشنده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ محسن صادقی معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرداول در نشست بین بخشی گرامیداشت هفته ملی بدون دخانیات ضمن گرامیداشت این هفته گفت: مصرف دخانیات یکی از مهمترین عوامل ایجاد بیماری‌های فشار خون، سرطان‌ها و تشدید کننده بسیاری از بیماری‌های کشنده است.

او در ادامه به مشکلات مرتبط با عرضه غیرمجاز محصولات دخانی از جمله قلیان اشاره کرد و همکاری سایر نهاد‌ها و ارگان‌ها را به‌منظور کاهش میزان مصرف دخانیات خواستار شد.

در ادامه این نشست، یونس عبداللهی فرد کارشناس مسئول واحد آموزش و ارتقای سلامت اظهار کرد: هدف از گرامیداشت هفته ملی بدون دخانیات، حمایت طلبی از سیاست‌های موثر برای کاهش مصرف دخانیات ، افزایش آگاهی عمومی در زمینه ارتباط بین مصرف دخانیات با بیماری‌های ریوی، افزایش آگاهی عمومی در زمینه تاثیر مصرف دخانیات ، قرار گرفتن در معرض دود بر سلامت ریه و تشدید کننده بیماری کرونا ویروس و غیره از جمله اهداف تعیین شده در این راستا است.

در پایان جلسه، حاضرین جهت اجرای هرچه بهتر گرامیداشت هفته ملی بدون دخانیات، به بحث و تبادل نظر پرداخته و نظرات و پیشنهادات خود را بیان کردند.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.