سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئول بسیج سازندگی خوزستان؛

مردم غیزانیه و روستا‌های اطراف آن مظلوم واقع شدند

مسئول بسیج سازندگی خوزستان گفت: مردم غیزانیه و روستا‌های اطراف آن مظلوم واقع شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ یونس زبیدی مسئول بسیج سازندگی خوزستان در خصوص اقدامات این نهاد در غیزانیه اهواز گفت: در بسیج سازندگی تفاهم نامه‌ای با آبفا روستایی وجود داشته و برنامه‌ اخذ اعتبارات برای شبکه‌های داخلی در سال ۹۸ و ۹۹ مصوب شده است، تا بتوان در روستای‌های فاقد شبکه آبرسانی اقداماتی اجرا شود.

او افزود: پس از افزایش دما در خوزستان گروه‌های جهادی اقدام به آبرسانی سیار در این مناطق کرده اند که عمدتا برای احشام و نوشیدن استفاده می‌شود. برای روستا‌هایی که شبکه آبرسانی نداشته و به صورت سیار آبرسانی می‌شوند گروه‌های ما به زودی با تانکر آب را به این مناطق می‌رسانند.

سرهنگ زبیدی بیان داشت: چند سال است که حوزه شهید تندگویان تعدادی تانکر آب هماهنگ کرده و آنان را در اختیار آبفا روستایی قرار داده است؛ و هم اکنون مشغول فعالیت است.

مسئول بسیج سازندگی خوزستان از کمک‌های مومنانه و نقدی در این مناطق خبر داد و اظهار کرد: برنامه‌های خوب دیگری نیز در راه است که محقق خواهند شد. مردم غیزانیه و روستا‌های اطراف مظلوم واقع شدند، اما همه مسئولین و سپاه در حال پیگیری این مسئله است. هر چند پیشتر نیز بسیج در مهار ریزگرد‌های این منطقه فعال بوده است و توانست این اراضی بیابانی را تثبیت کند.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.