به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان بیمه مرکزی جمهوری اسلامی با انتشار اطلاعیهای اعلام کرد: تصمیم به ارائه خدمات بیمهای به بیمه گذاران بدون نیاز به نسخه فیزیکی بیمه نامه شخص ثالث به مفهوم حذف شبکه فروش از فرایند عرضه بیمه نامه مذکور نبوده و شبکه فروش همچون گذشته نقش و کارکرد خود را حفظ خواهد کرد.
واحدهای صدور (اعم از شعب و نمایندگان) در شرکتهای بیمه موظفند با رعایت دقیق مقررات مربوطه نسبت به تبیین و تشریح اهداف و منافع این طرح برای بیمه گذاران اقدام لازم را به عمل آورند.
در این راستا، با دریافت شماره تلفن همراه از بیمه گذاران و ثبت آن در سیستم صدور، امکان اطلاع رسانی پیامکی وجود دارد و شرکتهای بیمه علاوه بر اطلاع رسانی الکترونیکی در صورت درخواست بیمه گذاران موظفند نسخه چاپی بیمه نامه را نیز در اختیار آنان بگذارند.
انتهای پیام/