سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمدولی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

سکه طرح قدیم وارد کانال ۶ میلیون تومان شد

رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: امروز نرخ سکه طرح قدیم به ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسید.

ابراهیم محمدولی رئیس اتحادیه طلا و جواهر در گفت و گو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزیگروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آخرین وضعیت طلا و سکه، گفت: امروز بازار طلا و سکه نسبت به دیروز آرام بود که از قیمت اونس جهانی و بحث ارز و دلار در این آرامش موثر بود.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر بیان کرد: امروز نوسان آنچنانی نسبت به  روز گذشته نداشت و علاوه بر این  قیمت ها روند کاهشی داشت.

به گفته این مقام مسئول، یک اونس جهانی طلا به هزار و ۷۰۵ دلار رسید که دیروز در مقطعی حتی به هزار و ۷۲۸ دلار نیز رسیده بود، اما آنچنان نوسان زیادی نداشت. امروز سکه طرح قدیم وارد کانال ۶ میلیون تومان شد.


بیشتر بخوانید: کاهش ۵ هزار تومانی نرخ سکه امامی/ هر اونس طلای جهانی ۵۰ سنت افزایش قیمت داشته است


محمدولی تشریح کرد: امروز نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار به ۷۰۰ هزار تومان رسید که دیروز به ۷۲۰ هزار تومان رسیده بود. امروز هر مثقال طلای ۱۷ عیار آب شده ۳ میلیون و ۳۴۰ هزار تومان معامله شد که حدود ۹۰ هزار تومان کاهش داشته است و دیروز ۳ میلیون و ۱۲۰ هزار تومان معامله شد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر در خصوص آخرین قیمت طلا و سکه در بازار، گفت:  سکه طرح جدید ۷ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان، سکه طرح قدیم ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۳ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۲ میلیون و ۸۰ هزار تومان و سکه یک گرمی یک میلیون تومان داد و ستد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: قیمت طلا ، قیمت سکه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.