سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق قم:

مشکل کمبود برق شهرک صنعتی شکوهیه رفع می شود

آهنین پنجه گفت:با احداث پست ۲۳۰ کیلوواتی از محل اعتبارات ملی و استانی مشکل کمبود برق شهرک صنعتی شکوهیه رفع می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم ، مهدی آهنین‌پنجه، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق قم  روز سه‌شنبه در نهمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید قم در سالن جلسات کرامت استانداری قم گفت: مشکل کمبود برق  در شهرک صنعتی شکوهیه با احداث پست ۲۳۰ کیلوواتی از محل اعتبارات ملی و استانی در این شهرک رفع خواهد شد.

او افزود: با توجه به‌ضرورت رفع مشکل کمبود برق در شهرک صنعتی شکوهیه، این طرح به‌صورت مرحله‌ای و با سرعت اجرا می‌شود و برنامه مرحله نخست آن با تامین اعتبار صورت گرفته از امروز ارائه خواهد شد.

همچنین رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی قم در این جلسه گفت: تخصیص اعتبار و اجرای طرح‌های موردنیاز برای تامین برق و گاز شهرک‌های صنعتی استان را در دستور کار داریم.

محمود نوربخش ادامه داد: در همین رابطه تلاش می‌کنیم سهم استان از اعتبار موردنیاز پست ۲۳۰ کیلوواتی شهرک صنعتی شکوهیه را از طریق اعتبارات تعهدات استان در بخش تامین زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی و دیگر موارد قابل‌استفاده در قوانین تخصیص بودجه، فراهم کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم نیز در این جلسه گفت: روند توسعه شهرک صنعتی شکوهیه و واحد‌های مستقر در آن به خاطر کمبود برق با مشکل مواجه شده بود که با ورود استاندار به این موضوع و احداث پست ۲۳۰ کیلوواتی این مسئله حل خواهد شد.

اسرافیل شعاعی با اشاره به این‌که کار تامین زیرساخت‌های لازم برای راه‌اندازی پست ۲۳۰ کیلوواتی در حال انجام است، بیان کرد: با ایجاد این پست تا ۱۰ سال آینده شهرک صنعتی شکوهیه مشکل برق نخواهد داشت.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.