سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام:

آسفالت راه‌های ارتباطی ایلام قبل از اربعین به اتمام می‌رسد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام گفت: تا قبل از اربعین، لکه گیری و روکش راه‌های شریانی استان آماده می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ نورالله دلخواه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام گفت : از آنجایی که ایام اربعین در پیش است و جاده‌های شریانی ایلام به مرز مهران منتهی می‌شود، تمام هدف این است تا قبل از اربعین ، لکه گیری و روکش راه‌های شریانی استان آماده شود.

او بیان کرد: هم اکنون در تمامی محور‌های شریانی، پیمانکاران حضور فعال دارند و کار‌ها در حال انجام است.

دلخواه در عین حال بر لزوم حمایت مالی استان برای انجام طرح تاکید کرد و افزود: امسال برای هر استان، یک میلیارد تومان بودجه برای انجام طرح تخصیص یافت که این بودجه تنها ۶۰۰ تن قیر را تامین می‌کند.

او تصریح کرد: در حالیکه امسال حداقل برای لکه گیری و به روزکردن آسفالت‌ها و آسفالت حفاظتی به هفت هزار تن قیر نیاز است.

دلخواه، با اشاره به اینکه انجام این طرح سراسری از ۱۹ فروردین در راه‌های شریانی استان، آغاز شده است، گفت: تاکنون ۹ هزار و ۵۰۰ تن آسفالت برای لکه گیری و انجام روکش راه‌های شریانی به پیمانکاران تخصیص یافته است.

او بیان کرد: در سال‌های گذشته، قیر رایگان در اختیار ادارات برای انجام اینکار قرار می‌گرفت و وزارت راه و شهرسازی با وزارت نفت، مبالغ را تسویه می‌کرد. اما امسال در قانون بودجه، قیر رایگان دیده نشده و موضوع نقدینگی انجام کار را با مشکل روبرو کرده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام اظهار امیدواری کرد استان‌ها و همچنین استان ایلام حمایت مالی شوند تا کار به سرانجام برسد.

منبع: مهر

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.