سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم ثبت نام همه اصناف شوشتر در سامانه سلامت

فرماندار شوشتر گفت: اصناف این شهرستان باید در سامانه سلامت ثبت نام کنند تا بتوانند پس از اعلام بازگشایی، به فعالیت خود ادامه دهند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسین پنبه دانه پور فرماندار شهرستان شوشتر گفت: اصناف این شهرستان هر چه سریع‌تر در سامانه سلامت ثبت نام کنند تا در صورت اعلام بازگشایی از سوی ستاد مقابله کرونا در استان، مجاز به فعالیت باشند.

او با بیان اینکه همه اصناف ملزم هستند در سامانه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ثبت نام کرده و گواهی مربوطه را اخذ نمایند، اظهار داشت: در صورت تصمیم ستاد کرونای استان خوزستان مبنی بر بازگشایی اصناف، چنانچه متصدی واحد صنفی فاقد گواهی سلامت باشد، به هیچ عنوان اجازه فعالیت به او داده نمی‌شود.

پنبه دانه پور با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط اصناف، بیان کرد: واحد‌های صنفی که در مدت زمان اخیر به دلیل شیوع کرونا ویروس تعطیل نبودند (مانند سوپر مارکت‌ها، نانوایی‌ها و ..) هم ملزم به دریافت گواهی سلامت از سامانه وزارت بهداشت هستند.

رئیس شورای سلامت شهرستان شوشتر با بیان اینکه هدف حفظ سلامت و قطع زنجیره ویروس کرونا است، افزود: با هر گونه سهل انگاری در این زمینه برخورد قاطع قانونی و نهایتا پلمب واحد صنفی منجر می‌شود.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.