لزوم مشارکت شهروندان برای مقابله با کرونا

فرماندار شهرستان اندیمشک از مردم خواست هوشیارتر از همیشه نسبت به رعایت نکات بهداشتی برای مقابله با کرونا اقدام کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پیمان جهانگیری فرماندار شهرستان اندیمشک  از مردم خواست هوشیارتر از همیشه نسبت به رعایت نکات بهداشتی برای مقابله با کرونا اقدام کنند.

او گفت: با شیوع بیماری منحوس کرونا در سطح کشور و بالطبع آن در شهرستان اندیمشک همه مدیریت شهرستان برای پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس بسیج شده و در کنار مدافعان سلامت و همراهی مردم شریف و آگاه تا حدود زیادی توانستیم گام‌های موثری برداریم.

جهانگیری بیان داشت: حال که به علل مختلف برخی شهر‌های استان خوزستان از لحاط تعداد ابتلا به این بیماری در شرایط مناسبی قرار ندارند ضروری است همه شهروندان با رعایت نکات بهداشتی و عمل به دستورالعمل‌هایی که از سوی نهاد‌ها و دستگاه‌های مسئول صادر می‌شود مانع بحرانی شدن شرایط شیوع بیماری در شهرستان شوند.

فرماندار اندیمشک تصریح کرد: لازم است اصناف و بازاریان ضمن ثبت نام در سامانه سلامت وزارت بهداشت و دریافت کد رهگیری در برابر شیوع بیماری هوشیارانه عمل نمایند.

این مقام مسئول ادامه داد: بدون تردید همراهی و همگامی همه شهروندان در کنار مسئولان و کادر بهداشتی و درمانی زمینه مقابله و شکست این ویروس را فراهم خواهد کرد.

او گفت: امیدوارم در این ایام مبارک رمضان، ماه استجابت دعا و قرار گرفتن در ایام پرفیض لیالی قدر با دعا به درگاه قادر متعال شاهد رفع این ویروس از میهن عزیزمان باشیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار