سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تیم گل‌گهر راهی قرنطینه شد

پس از مشکوک شدن تست کرونای تعدادی از بازیکنان تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان، با تشخیص مدیر تیم و با هماهنگی وزارت بهداشت، تمام کادر فنی و بازیکنان این تیم سیرجانی به قرنطینه رفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد علی زارع، پزشک تیم گل‌گهر سیرجان در خصوص مثبت اعلام شدن تست کرونای چند بازیکن تیم گل گهر سیرجان گفت: در بررسی‌هایی که انجام دادیم، تیم را در سه مرحله ارزیابی کردیم. زمانی که پروتکل به ما ابلاغ شد، طبق آن از بازیکنان تست PCR گرفتیم.

 

او افزود: کمتر از ۲۴ ساعت جواب‌ها را جمع آوری کردیم، متاسفانه تعدادی تک رقمی از مجموعه بازیکنان و کادر فنی مثبت هستند که تعداد آن‌ها قطعاً کمتر از ۱۰ تا است و مدیر عامل باشگاه اعلام کرده که در این مورد یک بیانیه رسمی صادر می‌کنیم.

 

زارع در مورد اینکه اگر این تعداد بیشتر از پنج نفر باشد، اجازه بازی به تیم را نمی‌دهند، تصریح کرد: علاوه بر بحث پروتکل، سلامتی بازیکنان برای ما مهمترین مسئله است.

او بیان داشت: برای این تست به چند آزمایشگاه مورد تایید وزارت بهداشت مراجعه کردیم که کیت‌ها قیمت‌های متفاوت از حدود ۲۰۰ هزار تا ۸۰۰ هزار تومان دارند.

 

پزشک تیم گل‌گهر گفت: ما از بهترین و گرانترین کیت و بهترین آزمایشگاه استفاده کردیم؛ بنابراین هزینه زیادی به ما تحمیل شد.

زارع افزود: کسانی که مثبت اعلام شوند، قطعاً مثبت هستند یعنی درصد خطای آن‌ها نزدیک به صفر است، البته منفی کاذب آن کم نیست و ممکن است ۱۰ تا ۲۵ درصد باشد که مجدداً آن‌ها را ارزیابی می‌کنیم.

 

او با اعلام اینکه طبق پروتکل اقدام کردیم، تصریح کرد: از دیشب که تعداد مثبت‌ها به ما اعلام شد و اسامی آن‌ها به دست ما رسید، تیم را به قرنطینه بردیم.

زارع تصریح کرد: اکنون در تهران هستیم. تعداد مثبت‌ها از ۵ نفر بیشتر و کمتر از ۹ نفر است که آن‌ها را با تمهیدات و آموزش‌های لازم قرنطینه کردیم.

 

او بیان داشت: من و مجید جلالی به صورت حضوری و تک به تک با آن‌ها صحبت و شرایط و امکانات را برایشان فراهم کردیم.

پزشک تیم گل گهر با تأکید بر اینکه کلیه ورود و خروج به این مجموعه کاملا ممنوع است، گفت: آن‌ها تحت نظر ما هستند تا پروسه دو هفته‌ای طی شود و آزمایش مجدد صورت بگیرد.

 

زارع در مورد بقیه نفرات تیم افزود: علیرغم اینکه ممکن بود مجاز به انجام تمرین باشیم، اما تصمیم بر این شد تمرینات را معلق کنیم.

او تصریح کرد: هفته آینده قطعاً و دوباره کل تیم را مورد ارزیابی قرار می‌دهیم و انشاالله دو هفته آینده مجدداً مثبت‌ها را ارزیابی می‌کنیم.

انتهای پیام/ب

،  

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.