سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوشا بر آنان که در ماه رمضان توشه‌ای از تقوی برگرفتند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: ماه رمضان، ماه میهمانی خدا به پایان رسید و خوشا بر آنان که توشه‌ای از تقوی برگرفتند، آنان که توفیق بندگی را از آن خود کردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: ماه رمضان، ماه میهمانی خدا به پایان رسید و خوشا بر آنان که در این ماه توشه‌ای از تقوی برگرفتند، آنان که توفیق بندگی و تهذیب نفس را در یک ماه نیایش عاشقانه و عارفانه از آن خود کردند.

او بیان داشت: روزه دارانی که سبکبار در پایان ماه خدا بازگشت به فطرت خداجوی خود را سرمست از رحمت الهی به جشن می‌نشینند.

جوروند افزود: عید سعید فطر عید عزت موحدان و خداجویان، عید مغفرت، رحمت و فصل شکفتن جوانه‌های ایمان و اخلاص در کالبد انسان‌هایی است که با روزه داری، تلاوت قرآن و اقامه نماز به غبار روبی خانه دل پرداخته و با تقرب به ساحت ربوبی از چشمه زلال فیض الهی برخوردار شده اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تصریح کرد: بدینوسیله فرصت رامغتنم شمرده ضمن آرزوی قبولی طاعات وعبادات، حلول ماه شوال المکرم و فرارسیدن عیدسعید فطر را به تمامی مسلمانان به ویژه مردم خوزستان و اهالی فرهنگ و هنر این استان تبریک وتهنیت عرض می‌نمایم، امید که بهترین عیدی را از دستان آن یگانه رحیم دریافت کنیم.

انتهای پیام/م

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.