شهردار اهواز گفت: ماه رمضان ماه ضیافت الهی، ماه بهره گیری از خوان گسترده پروردگار، ماه برداشت توشه تقوی و آباد سازی خانه آخرت است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، موسی شاعری شهردار اهواز گفت: ماه رمضان ماه ضیافت الهی، ماه بهره گیری از خوان گسترده پروردگار، ماه برداشت توشه تقوی و آباد سازی خانه آخرت است.

او بیان داشت: ماهی که عزیزترین و گرانقدرترین شب سال و شب نزول قرآن را در دل خود جای داده و ماه نزدیکی و ارتباط بیشتر با آفریدگار عالم و راز و نیاز با پروردگار جهانیان است.

شاعری افزود: و چه سرفراز آنکه با بهره گیری از معنویات این ماه عزیز، رمضان را با قلبی مطمئن به پایان رسانده و با فرارسیدن عید سعید فطر پاداش تلاش و سختی یکماهه را دریافت کند.

شهردار اهواز تصریح کرد: عیدی که به شکرانه‌ی بندگی و اطاعت خداوند و شادی توفیق حضور در این فریضه الهی و دوری از معصیت و امید به مغفرت پروردگار شعفی دو چندان بر روزه داران بارگاهش غالب می‌شود.

او گفت: اینجانب فرارسیدن عید سعید فطر، عید پاکی ها، عید اخلاص، عید سعید فطر را به مسلمانان سراسر گیتی بویژه مردم مسلمان ایران و روزه داران و مومنان کلانشهر اهواز و همشهریان عزیز اهوازی تبریک و شادباش می‌گویم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.